Go o Glad Kexchoklad

Nu sitter jag hemma i Funäsdalen på mitt rum i mörkret hehe. Idag har jag varit go o glad hela tiden :) Vakna som en solstråle, ingen som behövde väcka mig. Jag går mot ljusare tider! Dagen i ära har bestått av glada stunder :) Prata me tvillingsjälen o fixa så hon kan skicka o ta emot mms nu :D Gu va jag kände mig bra då hehe. Jag har köpt en present till Trude (knasiga djur som är ett spel) som fyller 6 år i morron. Jag har vart me Jenny en stund, duschat, packat o prata me roligt folk på msn :)
Jag o N har suttit o pratat musik :) Han o jag är ganska lika varandra, vilket han påpeka hehe. Båda är alltid små tuffa! ;P
55 Escape! Så jävla bra, jag skulle få orgasm av att lyssna på dom sa han hehe. Åh fan va de va nära också. Värt att lyssna på :)
Hmm sen kom Rikard o hämta mig. Trude o jag har kikat på Horton, låg o myste i sängen. Sen har jag suttit parkerad i soffan nere o kollat på Ond Aning. Jo jag håller på att tvätta nu också :P Får se om nåt hinner torka tills i morron. Tveksamt... Pratat me A har jag också hunnit me :)
Nä nu ska jag hänga upp tvätten o kika litte mer på tv o sen sova :P

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0