Ser du mörkret i mitt hjärta? Ser du mörkret i min själ?

Seriöst va jävla le jag är! Igår satt jag o skrev en massa saker o när jag skulle lägga upp de så muppa datan sig.. Aja nu orkar jag ju inte skriva om allt. Men jag fick veta en sak igår som tog knäcken på mig. Står de på mig att jag vill bli utnyttjad på nå sätt?! Att man får leka o hålla på hur fan man vill me mig?
Folk bara trampar på mig o tror de är helt okej. Men då har dom fan ingen aning om hur jag kan bli.. J ska vara jävligt glad att han bor långt från mig.

Är glad att jag har min underbara Sandra som finns för mig jämnt och ständigt <3 Du får mig att inse saker, även om det tar lite tid ibland. Jag tar alltid in det du säger, även om det känns jobbigt just nu. Men jag är så lycklig som har dig! Du o jag för alltid! Min tvillingsjäl <3
Är hur glad som helst för att jag har dig också Johan. Du som finns där o lyssnar på mig. Spelar ingen roll om du säger att du inte kan göra så mkt. För det gör du verkligen <3 Du gör mer än du anar...

Idag ska jag jag bara ta dagen som den kommer, om den blir bra blir den de och skulle den suga så kommer den göra de.

/ S


Kommentarer
Postat av: tvillingsjälen

Du vet att jag finns här jämnt:) och jag lämnar dig aldrig<3 men svin finns de överallt tyvärr.

2008-12-02 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0