Counting all the asholes in the room, well I´m definitely not alone

Nu sitter jag och lyssnar på "we built this city on rock n´ roll" jag kan inte få nog av den! Den är så jävla bra :)
Sitter och väntar på att Jonas ska komma och hjälpa mig med datan :P Eftersom jag är långt ifrån teknisk.. Jenny ska också komma förbi och hälsa på brodern henns innan han åker till Östersund igen. Och så kommer jag få min efterlängtade film när Jonas kommer :) Varg! Hoppas den är lika bra som jag tror den är.


I fredags så sa Linda att jag skulle lyssna på Volbeat, och det gjorde jag, fan va bra dom är. Tog hem en massa låtar med dom den natten, blev några stycken eftersom jag gick och la mig halv 4 :P Min musik smak också. Så jag rekomenderar att ni ska lyssna på dom :) Dom är faktiskt hur bra som helst!


Nä nu måste jag gå och tvätta.. Ska tvätta ragatans jävla jacka! Ni som känner mig vet gott och väl vem det är.


Ha de! / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0