Fredag hela dagen

Ja så var det fredag igen, och jag som vanligt sitter hemma och gör inget. Jag kan inte komma ihåg senast jag var ute och hade det roligt på en fredag. Jag skulle chansa på att det var avslutningen på ön i Sveg o det var i AUGUSTI!! Ni märker ju vilket lamt liv jag har. Men så bor jag i världens minsta by också som inte har något utbud.
Nu sitter jag och glor inne på nätet och väntar på att idol ska börja igen. Jag har även unnat mig dom sista dropparna av min Baileys, mmm mumma :) Jag har kommer att bli en "hemma fredags mys tant" om det ska fortsätta så här. Och de vill jag inte! Jag måste komma ut härifrån ett tag, för att få umgås med roligt folk och se lite annat än mina vita väggar.  Vilket ger mig panik för den delen.
 
Aja nu ska jag väl återvända till idol :P Och jag kommer bli väldigt ledsen om Johan åker ut, för nu har jag slösat pengar på att rösta på honom. Haha slösat Åsa! ;)

Ha de! / S

Kommentarer
Postat av: åsa

men då har jag slööööösat!!!!

2008-11-15 @ 01:21:37
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0