Hemma igen.

Nu är jag hemma igen :) o de är skönt, saknat min bäbis hehe.
Jag följde me moster o Jenny till morfar i onsdags :) Kul o träffa han o Donna va ett tag sen nu. Vi va mest ute o gick me vovven, hälsa på lite. Oj jisse va tidiga kvällar de blev! Har gått o lagt mig 22.00 varje kväll :P De va ett bra tag sen man gjorde de.
Va har vi gjort mer? Jag o Jenny har spelat kort, spelat spel o skrattat typ hela tiden :D Nu tänker jag ju inte skriva varför vi hade ett skrattanfall igår de blir för pinsamt o skriva här :P
Idag kom vi hem o då köpte jag Sex and the city the movie! De va fan mitt bästa köp på flera månader. Är helt frälst i den i filmen :) kommer spendera många timmar framför den. Sen har jag passat Johanna nån timme, vi gick o köpte pizza o titta på tv tills pappa kom o hämta henne.
Sen har jag jobbat mer på min bränna :) börjar bli riktigt brun nu. Sen har jag varit me Jenny tills nu. Har tv:n på o sitter o små kikar på idol. De blir en lugn kväll för Loo :P ska sitta här ett tag till, måste ju ta igen dom här dagarna :)

Jo nu väntar jag o Linda på att få jobb :) Får se om nån vill ha oss i vinter hehe.
Jo jag fick ett sms av Sara igår :) Då vart jag hur glad som helst! Jag kommer väl inte få henne att åka hem snart iaf :P Eller?

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0