Hmm öhhh?

Så min mest underbara människa, nu ska jag skriva lite här ;) Hmm va ska jag skriva om idag då? Jo kan ju börja me den där jävla idioten på msn! Jävla äckel, blir snabbt blockad. Usch fy blä! De finns många idioter här i världen.
O jag känner mig stressad :P undra varför, hmm kan vara för att alla skriver på samma gång på msn ( ja jag vet jag har blivit en datanörd) och sen är de folk som bombar mig me sms... Hinner inte me allt på en gång.
Livet skulle vara så mycket lättare om man hade en till av sig själv. Skulle hinna med lite mer av vardagen då, va alla till lags. Eftersom man är så jävla dålig på de!
Jag är inte nån jävla super kvinna med alla krafter här i världen! Utan jag är Sandrah som försöker räcka till, men det är inte lätt alla gånger, att vara alla till lags.

Nu håller jag på o frysa ihjäl! Är inte van den här kylan än :P men men. Vet inte va jag ska skriva mer nu? Gör ganska ont i fingrarna när man är kall, så de blir jobbigt att skriva hehe.
Men nu har jag skrivit nån rad iaf, blir mer :) Jag lovar Sandra! ;)

Gonatt Sandra :)

Ha de! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0