Shit va tråkigt man kan ha...

Idag har jag sett Dagboken, fasiken vilken bra film! Tårarna bara sprutade på slutet. Tänk om man kunde ha en sån tur att hitta någon att älska hela livet ut. Då ska man väl ha en väldans tur.
Prata me S idag och hon är skit arg på en idiot. Dom flesta killar tar det dom vill och sen sticker dom. Dom får en att tror att de är något mer, men när dom väl fått det dom söker efter så dra dom sen. Och det värsta är att man går på det varenda gång. Finns det seröst killar som menar allvar? Det har jag svårt att tror. Nu låter jag negativ, jag vet. Men det är min uppfattning och den kommer jag ha ända tills någon kan motbevisa det för mig. Så är det bara.

Usch jag är bara sur idag :( Inte bra...
Aja mamma messa och sa att jag va tvungen att gå in och kolla en sida, för Trude va me :) Hon hade blivit interjuvad i Hamra hehe.
Nä nu orkar jag inte skriva nå mer.. Jo just ja, fråga Johan va jag skulle skriva och då skulle jag skriva:
JOHAN ÄR DUM!
Så nu har jag gjort de :P

Ha de! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0