Varför?

Åh jag blir så förbannad och ledsen! Varför ska alla jag tycker ha självmordstankar?! Jag blir förbannad för att jag tycker det är så fegt att tänka så. Man tänker inte på dom andra som blir kvar på jorden, dom som verkligen älskar en, familjen och vännerna! Ska dom bli ensamma kvar? Jag blir bara frustrerad när jag hör sånt jävla prat! Inget blir bättre om man tar livet av sig. När man har gjort det finns det ingen återvändo.
Jag blir ledsen för att jag inte kan inte göra ett jävla piss för att hjälpa. De ord man säger hjälper aldrig. Jag tycker det är så jävla fegt att ta livet av sig! Vad löser det för problem egentligen? Inget! Visst det är dom som mår så sjukt dåligt och tror att det skulle bli bättre av att inte finnas. Men allt kan man lösa bara man har viljan till det.
Visst fan mår jag också dåligt men jag har inga självmordstankar. Jag vill inte lämna min familj och vänner för att jag tror att det skulle bli bättre av att inte finnas till.
Jag tar en dag i taget och tar dagen som den kommer.
Jag står för det jag tycker och tänker inte ändra min åsikt om det heller! Jag har förlorat en vän på det där här sättet och jag är lika jävla förbannad på honom.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0