Vart kom de ifrån?

Haha i morse när jag vakna så hade jag ont i ena benet, men tänkte inte mer på de. Det var först när jag var på toan jag märkte vilket stort blåmärke jag har på låret. Har ingen aning vart det kommer ifrån, vad jag kan minnas så har jag inte gjort illa mig på nåt sätt. Det ser ut som nån har snärtat mig me nånting hehe. Jag hade det inte där innan jag somna iaf. Min teori är att nån har kommit in i min lägenhet i natt o slagit mig me nåt, det kan inte vara på nåt annat sätt hehe.

Aja förutom mitt mysterium med mitt blåmärke. Idag så har jag varit med Jenny hela dagen. Vi var ute o gick runt åsen, på blank is typ. Det är jobbigt när dom inte sandar, för i vinter så är mitt mål att inte halka :) Ska se om jag klara de. Sen har vi bara flummat runt hemma hos Jenny, lyssna på musik, och jag har sjungit så att änglarna har gråtit haha. Dom har väl sår i öronen nu.
Ikväll ska jag göra nåt jag inte har gjort på länge! Jag ska börja läsa en bok, har inte gjort det på hela sommaren! Så nu är det dags att börja med det igen. Jag var på biblioteket och lånade två deckare :) Min favorit läsning, det blev en bok som heter Vargtimmen med Denise Mina och Glöm aldrig Sarah med Chirs Mooney. Återkommer när jag läst klart dom. Ska bli skönt att bara lägga sig med en bok ist för att sitta framför datan halva natten.
Nu ska jag gå och ta mig en lång varm dusch.

Ha de! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0