Suck...

Så jobbigt! Jag måste städa tills i morron, o jag vet inte vart jag ska börja. Jag fattar seriöst inte hur jag kan stöka ner så mycket, ser ju ut som de bor en barnfamilj här ju :P Saker överallt, de är gångar här o där hehe.
Fadern kommer i morron o ska sätta in hyllplan i garedroben så jag kan kasta min jävla byrå! Får lite mer plats i rummet då :) o de behövs tycker jag, eftersom lägenheten inte är nå stor. Sen ska jag få lampa i hallen :D yeah! hehe. Man ser ju inget när man är där ute.
Måste komma på nåt jag kan göra i helgen oxå. Är lite små sugen på att dricka, va så längesen jag gjorde de nu :P Men hur kul är de att sitta själv o va packad? Hmm inte kul alls.
Aja kanske ska börja plocka här inne nu, medans jag fortfarande är pigg.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: åsa

kom hit till mig och klä ut dig till en utländsk iprenman ;D

2008-10-31 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0