En dag kvar idag

Go morron! Kl är 10 o jag är vaken o är pigg :O Va helt slut igår när jag kom hem, hade jobbat 10 timmar som jag absolut inte va van me hehe. Nu sitter jag o väntar på att  jag ska iväg o jobba min sista dag den här veckan.

Igår när jag jobbade följde jag me en vårdtagare till hälsocentralen så medans jag fick sitta o vänta i 1 ½ timme så läste jag några tidningar. De va en artikel jag fastnade för, den handlade om kärleksrelationer till andra, sig själv o livet. De var en tvådagars kurs som man fick lära sig att se saker på ett annat perspektiv. T. ex så ska man alltid le även om man inte är glad, så lurar man kroppen att man är glad, o så känns det bättre efter ett tag.
När jag prata me S igår så sa jag att oftast så säger jag att jag mår bra om någon frågar, även fast jag inte gör det. Men de går så myckte lättare o säga att man mår bra, för säger nej så måste man säga varför...
Men allt som allt, jag skulle gärna vilja gå den där kursen för o se om den hjälper. För jag skulle behöva lära mig att tycka om mig själv som nån någonsin ska göra de.
Aja nu har jag skrivit lite :P

Påsken va toppen! Har blivit lite brun oxå :D hehe. Nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på tv innan jag ska iväg.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0