Even if you can´t here my vocie

Igår va jag, Johanna o Martina på Skalet :) Förfest hemma hos mig, de va riktigt skoj :)
Hade en underbart kul natt tills de där jävla puckot förstörde de! Så då kom O och hämta mig. Vi hade ganska roliga samtalsämnen ;P hehe.
Sen däcka jag inne på toan o vakna halv 9 o mådde piss :( Så min dag har bestått av att springa mellan soffan o toan hehe. Sen ringde fadern o fråga om han skulle köpa pizza till mig :P Efter de samtalet vart de raka vägen till toan hehe. Men jag fick min pizza o cola av han, tog mig 5 timmar o käka upp den pizzan :P
Nu sitter jag o lyssnar på musik o försöker komma på bättre tankar...

Tack för en trevlig kväll flickor ;)

/ S


Kommentarer
Postat av: Johanna

Babe! Skicka alla bilderna från i fredags till min mail, så är du snäll=) Puss på dej;)

2009-04-30 @ 13:18:51
URL: http://decemberflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0