Glad Påsk!

Sitter och försöker skriva ett personligt brev, usch va svårt det är. Ska skicka in ansökan om kriminalvården i morron! Snacka om att man är ute i god tid hehe. Aja jag har ju hela natten på mig :D
Idag har  jag gjort en massa nytta hehe. Har sovit lagomt länge, sen följde jag me J på blomsteraffären, hon skulle köpa en blomma till moster. Sen gick jag hem o kasta in tvätten o sen gick jag o köpte snus :) Sen tog jag de lugnt medans jag vänta på att tvätten skulle bli klar. Efter de så jag gick jag o till J igen o följde me moster på ica och hade världens diskution om att jag visst borde få ett påskägg :P Även fast jag snart är 20. Jag o J sa att hon skulle ju aldrig sluta köpa julklappar hehe. Så hon gav me sig o köpte påskägg åt oss hehe.
Sen åkte vi hem o käka middag.

Nu pratar jag med en viss dam som ville ha sällskap när hon är på ja ..... ;) Nä ska skona dig från de Sandra hehe.

/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va bra att du inte avslöja varför du gjorde mig sällskap haha

2009-04-10 @ 17:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0