Vid din sida

Satan va fint väder de har varit idag :) 22 grader. Har suttit ute o solat typ hela dagen :) Vill att de ska bli sommar nu! Är le på all slask. Jo sen har jag deklarerat idag hehe. Har aldrig i hela mitt liv sett ett sånt papper, så jag tog mamma till hjälp. De är ju nästan pinsamt hur lätt de va hehe. För min del va de bara att skicka iväg ett sms. Så nu är de klart :) Väntar jag bara på att få tillbaka pengarna från skatten :D Kunde dagen bli bättre, när man vet vilken härlig summan som kommer in i sommar.

Nä nu ska jag kolla på vid din sida :) Hur bra som helst, kommer bli många tårar iaf hehe.
Ja jag  vet att jag inte ska kolla på såna filmer, men de går inte att låta bli.

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0