Hoppla!

Oj va ett tag sen sist nu!

Ska försöka skärpa mig.. Va har hänt sen sist,, hmm?? Nja skulle tippa på inget hehe. Har inte så mycke o göra på dagarna :P Inget jobb så långt ögat når iaf.. Börjar bli lite o göra här nu, brist på sysselsättning. Spåren börjar sätta sig på armarna hehe. Blåmärken lite här o var :P Eller hur Anna?

I helgen ska de äntligen supas till ;) Gu va jag har längtat! Åker till Sveg o ska på stängningen av ön :) O ska få träffa min Martina ;) De va ett tag sen nu. Kvällen ska va långt ifrån lugn iaf..
Men gud jag har ingen aning om va jag ska skriva om :O Åker bort snart igen! Ska bli sjukt skönt :)

Nä nu återgår jag till musiken igen :)

/ S

Kommentarer
Postat av: åsa

Jag har en kissdroppe i trosan tror jag? ;)

2009-08-27 @ 11:10:18
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0