Tjuge pågar i bastun

Tog mig friheten o smaka lite av Annas vin.. Hihi busigt :P Haha ja idag när jag satt o lyssna på musik, hade slängt ihop en spellista. Så va de nån konstig låt så precis när jag hade upp den så börja dom sjunga " ohh ohh vi är tjuge pågar i bastun" Den där jävla låten har jag haft på hjärnan sen jag hörde den hos N.. O den är långt ifrån bra, haha den är så dålig! Men jag kan inte sluta lyssna på den nu :P Fan att jag skulle ha den låten.
I morron bär de av till stan :D Jag o Anna ska ha en trevlig dag tillsammans. O de bästa av allt... Jag ska äntligen göra min efterlängtade medusa piercing! :D
Ska lägga in nån bild i morron kanske o visa resultatet :)

Nu ska jag snart kika på Beck.

/ S


Kommentarer
Postat av: martina

ja men visst, hade vart jäkligt skönt att se något annat än ;stersund ett tag;)



2009-08-13 @ 20:03:14
URL: http://mittlivsomtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0