Higher

Äntligen så funkar mitt internet igen! :D Överlycklig! Har känt mig helt borta från omvärlden den senaste tiden hehe. Så nu har jag mycke tid att ta tillbaka ;)
Idag har jag, Sara o Tinka varit ute o äventyr :P Vi plocka fram sparkarna o åkte ända till slalombacken haha. Gick upp för halva sen satt vi oss o drack o´boy o åt bulle :) Höll på att halka ett visst antal gånger innan vi kom ner igen. En trevlig dag trots min dåliga start :P Blev väckt 2 gånger i natt sista gången låg jag vaken tills 8 sen ringde Sara 11 o väckte mig :O Hade iofs sagt till henne, men ändå :P Alla som känner mig vet att jag inte har nått trevligt morron humör hehe. Jo! Jag har fått ny soffa :D Fadern kom me den i lördags. Känns lite konstigt o sitta långt upp, men så mycke skönare för ryggen :P Här är man som en gammal kärring o är bara 20 :P

Nu blir de nån film o hoppas på att somna framför tvn :)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0