Hmm så där ja

Har nyss kollat klart på flickan som lekte med elden :) Tyckte om män som hatar kvinnor mer, men den va helt klart godkänd! :) Haha ja Anna de är triologi fortfarande så tjejen är me i alla dom 3 filmerna ;) Ville bara påminna dig en gång till hehe. Är inte ett dugg trött :O Klockan är halv 4 o jag är klarvaken, kanske dock inte så ovanligt, men jag brukar iaf vara trött den här tiden :P
Blir nog en till film innan jag tar o lägger mig :) Endera transformers revenge of the fallen (orkar inte vänta tills Jenny kommer hem) eller hangover..

I morron tar jag mitt pick o pack o åker hem till mamma över helgen. Ska passa på att umgås me Sandra litte då oxå :D Eftersom de va evigheter sen :O

/ S

Kommentarer
Postat av: Dess

Mysigt det låter hörrudu (:

Hangover är bra ;)

2009-12-03 @ 04:00:39
URL: http://typdessi.blogg.se/
Postat av: alain

ha det så gott babe

2009-12-05 @ 23:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0