Bättre sent än aldrig

Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag skyller på mitt internet hehe. Nä men har inte ens haft en tanke på att skriva. Men nu ska jag prova skärpa mig!
Idag har jag varit för trött, har suttit och skrattat hela tiden, stackars A. Men jag fick inte min skönhetssömn i natt! Först ringer tvillingsjälen o väcker mig 03.00 är packad o ska prata, somna om igen typ 04.00. Sen ringer de 07.30 o då fick jag psykbryt! Skrek rätt ut o svarade, då va de från jobbet o jag va inte trevlig just då. Fråga om jag kunde sitta på vak halva dagen o då sa jag nej tack o la på. När jag ändå hade blivit väckt så hade jag på datan så "Låt den rätte komma in" skulle bli klar tills jag o A skulle kika på den.
Sen har jag spenderat hela dagen me A, spelat kort o dampat oss, de gamla vanliga :) hehe. Filmen va både bra och dålig, den va fin så därför tyckte jag om den, men den va väldigt knepig, eller så är de bara jag som är trög :P
Sitter o lyssnar på musik just, kommer väl göra de tills jag däckar på soffan.

Declan Galbrait - An Angel
Värt att lyssna på!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0