Mörkt o kallt

Idag så va de säsongs start på one tree hill o gossip girl! :) Så nu är jag glad, har fått tillbaka två program iaf hehe. Jag fattar inte varför jag är trött, jag sov till halv 3.. Fast jag har ju min teori, sover man för lite är man trött, sover man för länge är man trött o sover man nånting där i mellan är man fortfarande lika jävla trött. De stämmer iaf på mig hehe.
Nu sitter jag o lyssnar på musik :) Tänkte att jag skulle komma me nå bra förslag :)




Strum und Drang - Miseria
Strum und Drang - Break away
Strum und Drang - A Million Nights
Dead by April - Losing you
Dead by April - Falling behind
55 Escape - Open your eyes
36 Crazyfists - Sad Lisa
Renegade Five - Running in your veins

/
S

Kommentarer
Postat av: åsa

du glömde strum und drang - indian:)

2009-02-08 @ 21:38:08
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0