Obotlig sjukdom, svartsjuka kallas de.

Jag får psykbryt på mig själv snart!!! Fattar inte varför jag är så jävla svartsjuk?! Jag har ingen anledning till att vara de, men blir de ändå. Jag spricker ju fan nästan av de. De är bara jobbigt, får en klump i magen som gör så himla ont. De är ju inte bra de här.. Jag har en obotlig sjukdom, ingen kan hjälpa mig att bli fri den.
Idag är bara en fucked up dag! Sovit lite, minsta lilla sak gör så att jag nästan börjar gråta. Prata me Sandra nyss o vi har prata om alla hjärtans dag igen. Alltså jag hatar den dagen! Den gör en bara påmind om att man är ensam, vem fan vill de? O så vet man att hur många som helst ser fram emot den dagen. Sist jag va ut o gjorde nåt kul på alla hjärtans dag va i ettan på gymnasiumet, den kvällen va toppen. Men den har för många minnen, visst de är bra minnen. De va kvällen jag lärde känna Martin. De va sista gången jag firade den dagen.
I år ska jag låsa in mig, dra ner persienerna o lägga mig i sängen.

HATAR ALLA HJÄRTANS DAG!

/S

Kommentarer
Postat av: Emelie Sundin

Det är svårt att inte vara avunsjuk om man någongång har varit med om att blivit sårad av någon. Det tar tid att bygga upp ett förtroende igen.

2009-02-05 @ 13:01:27
URL: http://wilmen.blogg.se/
Postat av: martina

Kommer ihåg den kvällen i ettan, man längtar tillbaka dit!;( Men i år kan man skippa alla hjärtans dag, håller med dig, fan vad jag hatar den dagen!!

2009-02-05 @ 14:21:41
Postat av: Anonym

Vet du? Alla hjärtans dag behöver inte betyda så mycket mera än en Vanlig dag, precis som vilken dag som hellst! Jag och J gör ingenting speciellt utav den dagen. Bara om du går runt och tänker på det hela tiden kan det bli trist och ensamt! Men jag förstår om det kan bli jobbigt av den anledningen att det var en kväll du hade med Martin. Minnena kommer alltid att finnas där, och det är okej att må skit och vara lessen! Jag är det mest hela tiden, jag minns allt Jag och L gjort tillsammans under 20 år och det gör så fruktansvärt ont att han inte längre finns, så jag Förstår verkligen hur du känner! Jag antar att med tiden känns det annorlunda! Även fast det känns långt borta nu!

Men försök att göra dagen till något bra iallafall! Kramar din granne & kusin!

2009-02-05 @ 15:29:15
Postat av: Johanna

Hej har du tråkigt?? Du är utmanad iallafall xD kolla min blogg efter instruktioner

2009-02-05 @ 22:02:34
URL: http://johannakoijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0