Party :D

Igår så festa Anna, Jenny, Tina och jag :) Vi käka middag o sen gick på drickan hehe. Som vi alltid gör så börja vi me ölspelet, lika kul varje gång :) hehe. Sen satt vi bara o prata resten va kvällen, hade musik i bakgrunden. Sen fick vi för oss att vi skulle dansa :D Jag saknar verkligen taktkänsla!! De finns de bevis på hehe. Hela kvällen va toppen, om man bortser från en sak.. Men de tänker jag inte ens nämna för då blir jag bara arg igen. Natten slutade me att jag somna halvt inne på toan hehe, vakna på morronen o gick o la mig sängen. Vid 10 gav jag upp o gick o satte mig i soffan, fan va jag har varit bakis alltså. Jag hade så jävla ont i handen, jag är blå på ena sidan av handen o pillar man där så är de nåt som sitter löst under :P Men saken är den att jag kommer inte ihåg va jag har gjort för nåt hehe. Men de är som de ska vara haha. Sen när brudarna kom hit så fick jag höra att jag hade knuffat undan Anna så hon hade flugit in i väggen o jag hade slagit huvudet i ballkongdörren o hade gått runt me en kall cider flaska på huvudet efter de :D haha. Sen kika vi på film o sen gick vi iväg o käka på pizzan. Vi hyrde en film o tog de väldigt passivt här hemma sen :)
Nu ska jag kika vidare på Wallander.

/ S
Bilder från igår :)

      

           

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0