TRÖTT :P

Idag va jag tvungen att kliva upp 06.30!!! Hade sovit 4 timmar, lite jobbig jag har vart idag hehe. Följde me som moraliskt stöd till Sveg idag, Anna ville inte köra själv dit, o de fattar man så tråkig väg som de är.. När vi kom fram så gick hon på skolan o jag stanna kvar i soffan o läste extra hänt :P Sen va jag social me Åsa ett tag oxå. Typ 12 åkte vi hem till Hede igen. Va iväg på skolan här o lämna nå papper.
Sen va vi hos mig ett tag o satt framför datan, så ovanligt hehe. Sen åkte vi till Anna, hann va där nån minut sen hämta vi Tina, o på vägen dit trodde jag att jag skulle dö :P De va nästan så att jag såg ljuset framför mig, nää de va en bil! :P haha.
Sitter framför datan o lyssnar på musik o bara slappar, är hur trött som helst. Lär bli en tidig kväll för Loo hehe.

/ S


Kommentarer
Postat av: åsa

tidig kväll? trodde du på det själv eller :P <3

2009-02-02 @ 23:38:37
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0