It´s still the same

Sitter hemma hos mamsen, åkte hit i fredags. Anna jobbar i helgen så hon förstörde mina planer hehe. Så då tänkte jag att jag lika gärna kunde åka hem hit o träffa Alex :) Igår va vi i Röros halva dagen, de va ganska kul faktiskt. Va på en konstutställning, hitta en skit fin tavla! Synd att man inte har så mycke pengar :/ Sen blev de film hela kvällen igår. Först Wallander skulden o sen kolla jag o Alex på Narina Prins Caspian.
Va som händer idag vet jag inte, skulle chansa på NADA!

Nu när jag va i Varberg så kände jag hur mycke jag måste bort härifrån!! Inte en enda gång så fick jag "hemlängtan". Man inser va mycke man går miste om när man bor i en sån här liten håla.. Ville inte ens åka hem därifrån. O nu när jag har kommit hem så har jag haft hur ont i magen som helst. Anna sa att de kanske är för att jag har ångest över att va här hemma.. Vem vet? De skulle ju inte förvåna mig. I torsdag när jag o Anna satt hemma o tog oss några glas vin så kom jag på att jag bara hade varit hemma i två dagar.. O de kändes fan som en oändlighet!! Kände så i onsdag o då hade jag bara hunnit vara hemma i några timmar. I Hede står fan tiden stilla! Jag kom tillbaka till sur hålet som jag lämnade de. Inget nytt eller ovanligt hade hänt under den tiden jag va borta.
Så nu blir de flytt på mig snart! Klarar inte av att va kvar här mer..


Kommentarer
Postat av: jenny

dra da. :d jag tycker du ska aka :P

2009-07-29 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0