Överraskad???? JAPP!

Igår när jag hade jobbat klart, kommit hem skicka Jenny ett sms om att hon skulle ringa om en kvart. Satt o vänta på att hon skulle höra av sig... Så knackar de på dörren, tänkte de va moster så undra varför inte öppna (hon har nyckel) så jag gick upp o kolla i titthålet o såg Jenny :O Fundera ett tag, trodde de va nån annan som va lik henne, för hon är på Irland! Så öppna jag o så va de hon!!! Kasta mig över henne o krama hon, fråga va fan hon gjorde hemma?! Hon har ledigt den här veckan så hon, moster o mamma har vetat om att hon skulle komma hem i en månad nu. När jag fick veta de blev jag sur o tårarna rann, då mest glädje tårar såklart! :) Så nu blir hon hemma tills onsdag, o jag åker på måndag o jobbar hela helgen :( Men jag ska umgås me henne den tid jag har över om dagarna :)



<3

/ S

Kommentarer
Postat av: jenny

haha. Ja de var väl en bra överraskning hoppas jag? :d jag är så bra . :p

2009-07-07 @ 22:50:13
Postat av: sara

He he, det var nog en av de battre overraskningarna jag har varit med om, synd bara att jag inte var dar for att se det. Hade faktiskt planerat min hemkomst nagot liknande men eftersom anna ska komma over sa gick ju inte det sa bra.

2009-07-09 @ 01:48:43
Postat av: åsa

haha, vilken överraskning :D

2009-07-09 @ 11:03:01
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0