Snart 20 :D

Nu va de ett tag sen jag skrev igen.. Är iaf i Varberg nu :) De är så otroligt skönt o komma bort från Hede! Längtar inte hem hehe. Nu ligger jag i soffan o väntar på N ska duscha klart, ska ner på stan. Igår kolla vi på film hela dagen :P Ja de är nå fel på mig nu, kan inte sova länge :O Dom här två dagarna har jag gått upp halv 10, 10..  Så jag har suttit vid datan tills den andra vaknar :P
Haha ja jag har en sak jag ska säga till er, Sandra o Martina :P Får ringa o säga de innan jag glömmer bort de hehe.

Ja nu är de bara en dag kvar av min ungdom hehe. Ska passa på o njuta av de idag :)

Nu kom han ut, så ja hehe. Vet inte va jag ska skriva mer nu :P Får berätta om morron dagen nån gång.

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0