Too much love will kill you

Ska snart ut o tappa bort mig i Varberg :P Vet på ett ungefär hur man går, men lär ju tappa bort mig på vägen dit hehe. Hade en bra födelsedag iaf :) Fick till o me tårta hehe. Efter mycke om o men :P Vart skapligt full oxå, vi va ner på stan på kvällen :) Men har inte besökt systemet än :O Ska göra de på onsdag, så tar jag o Anna en supar kväll på torsdag :D
Åker hem i morron.. Jag längtar inte ens hem. Märker hur skönt de är att va borta från Hede när man väl har åkt! Blir att jag flyttar därifrån snart.

Ska hoppa in i ducshen nu snart o sen iväg o köpa kyckling hehe. Sen komma på nått jag kan göra under dagen, är ensam till 4 så :P

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0