Vill härifrån..!

En timme kvar innan de blir hemgång. Jobbar på dementet ikväll, o de händer inget. Är nästan för lugnt nu tycker jag. Alla ligger o sover.. Så jag får sysselsätta mig framför datan me kopp kaffe :) hehe.
Den här helgen kommer bli så oerhört tråkig! Ska bara va hemma o ta de lugnt. A o T har åkt iväg så de är tyst o tomt nu.
Jag är så uttråkad här, vill bort!! Har ingen lust att vara kvar. Har tappat lusten med allt nu tror jag.. Så länge jag är kvar här så kommer jag inte dra på leendet mycke iallafall.. Dom på jobbet har märkt skillnad på mig oxå, har inte samma energi som förut. Förr så gillade jag att jobba här. De gör jag väl nu oxå, men har liksom tappat gnistan. Gräver bara ner mig i den här hålan.. Händer ju för fan inget!
Den dagen jag lämnar Hede kommer kännas så underbart bra! O skulle tippa på att när man kommer tillbaka nån gång så är de exakt så som man lämnade de. Tiden står seriöst stilla här, de här är byn Gud totalt glömde bort..


Kommentarer
Postat av: jenny

kom igen, dra da :P sitt inte dar och snacka bara :D jag vet att du kollar pa lagenhet men du ma lagga i en vaxel om du vill komma nagonstans :)

2009-07-31 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0