Hakuna Matata

Snart en vecka av konstant huvudvärk :( Va nästan på väg o bli frisk i torsdag, men de sket sig igår :P hehe. Så nu har jag fått tillbaka min vackra röst.. Får man damp eller??
Igår va jag på studenten till Anna o Moa :) Dom va så fina. Men de va otroligt tråkigt o sitta i kyrkan 2 timmar typ.. Träsmak i röven? Öhm.. JA! Men de va värt de :)
På vägen hem hade jag precis somnat o vakna av att de small till som fan! Hela bilen skaka, jag såg helt seriöst mitt liv passera revy.. Ena bak däcket hade typ exploderat, såg väldigt fint ut hehe. Men vi kom hem levande :D
På kvällen va jag me Tina o mamma Susanne. Vi va o käka pizza :) (nu vill jag inte ha de på ett tag) sen lite små tjaffs me Tina ;D hehe. Sen blev de film, o Tina va trevligt sällskap som somna hehe.

Men hade en trevlig dag :)

Haha en liten konversation om ögondroppar.. :)

- Aj jag fick i ögat!
- Hahahahahahahahahahahahahahaha!!! Men de är ju meningen att dom ska va där.
- Ja, men de va inte så jag mena..

OMG! Va de va roligt :)

/ S


Kommentarer
Postat av: mum

ha ha ha, de´behöver inte hela världen veta

2009-06-26 @ 21:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0