Maybe baby you´re too pretty for me

Fan va le jag va i natt. Hoppa i säng 23.30 o såg fram emot att få sova. Jo tjena! De va nått som börja pipa hos nån granne o jag trodde först att de va brandvarnaren så då kunde jag självklart inte sova. Låg o lukta om jag kände nått hehe. Sen hade jag sån tur att Åsa va vaken :) Så jag låg o prata me henne ett tag. Efter tag kom vi fram till att de inte kunde va de jag trodde, för de hade gått en timme :P De där jävla pipandet låg jag o lyssna på tills jag somna typ 4.... O jag börja jobba kl 7! Gissa om jag va sjukt trött när jag kom på jobbet idag. Men har iaf haft en go tur, 07-12 :) Så när jag kom hem la jag mig på ballkongen o har solat fram tills nu :D Haha ja jag somna när jag låg o sola ryggen :P Sov säkert 1 timme eller nå sånt hehe. Måste gå o kolla hur den ser ut snart.
Ska väl va duktig o städa nu. Måste ju ha fint tills i morron när jag o Anna ska njuta av vädret o dricka kall öl ;)

/ S

Kommentarer
Postat av: åsa

Haha, och jag kunde fan inte somna heller när vi hade lagt på, somna efter 3:p

2009-06-26 @ 21:58:48
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0