Sol! Värme! Härligt!

Idag har jag varit me mamsen, Turde o moster på campingen :) Har varit otroligt fint väder idag :D Suttit o solat halv dagen, så nu har man fått mer färg :) Blev kanske lite för mycke, har lyckats bränna mig.. Men de är värt de :)
Tror mamma har varit i troståldern idag, hon satt o peta på mig hela tiden o fråga om hon va pain in the ass hehe. Men hon va snäll nog o massera mig iaf :) De va underbart skönt!
Trude tyckte hon va extremt kul när hon tryckte upp en spindel på mig 2 ggr.. Satt o skrek, tyckte lite synd om alla dom andra barnen som satt brevid mig hehe.
De har varit en toppen dag! :) Fick håret urtunnat oxå, sjukt skönt! Klippte bort hälften av håret o ändå så är de lika mycke kvar hehe.
Nu på kvällskvisten har jag varit me Anna o flummat :D Snart blir de läggdags om man ska ta sig upp till jobbet i morron.


Lite färg har man fått iaf :)

/ S


Kommentarer
Postat av: åsa

sexy, när ses vi igen?

2009-06-25 @ 00:14:32
URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0