15.21

Jag måste ju va världs bäst i o försova mig! Börja 7 i morse, o jag vakna 10 över :P Va bara o ringa o säga att jag skulle komma om ett tag. De är andra gången på två veckor nu hehe. Men jag skyller på klockan :P
Sluta 12 o när jag kom hem såg jag att jag hade me medicin i tröjan... Så de va ju bara o gå tillbaka me den, då va jag lite små le :P Hade lagt den i fickan för att jag hade fullt i händerna o tänkte att jag skulle lägga tillbaka den för jag va tvungen o gå in o lämna glaset :P Minnet är bra men kort hehe.
Har solat sen jag kom hem :) Nu snart blir de nog att jag o Anna ska åka o bada (om vi får tag på bil) de kommer bli mitt första dopp på 3 år! Börjar gruva mig nu hehe.


Ikväll blir de kall öl me trevligt sällskap ;)

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0