Be strong

Idag har jag vart hos studievägledaren o kollat upp lite mer saker om kriminalvården :) Så nu ska jag skicka in två ansökningar, yeah baby! Har lite tid på mig att få till en riktig bra ansökning, men får göra mitt bästa. Sen va de hem till o duscha o gå till moster o käka o sen till doktorn. Har fortfarande inte övervunnit min doktor skräck, men tyckte jag va modig som gick dit iaf hehe.
Troligtvis är de en kota nere i svaken som inte ligger som den ska, så jag ska få en remiss till sur Sveg o röntga ryggen nån gång. Fan är så le att jag inte får åka till Östersund på en gång, menar är de nått så lär jag ju antagligen bli skickad dit iaf..
Nu sitter jag i mörkret o lyssnar på musik, har nyss kollat klart på Australia, den va bra :) Värd att kolla på.
Men ett måste ni som läser min blogg, Valkyria ni måste se den!!!!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0