little bitty kitty wanna bite bite bite

Pantat burkar idag hehe, vart hela 20 kr! wow jag är rik nu haha. Annars har jag bara sovit typ. Fan jag måste vända tillbaka dygnet snart, kan inte va hälsosamt o hålla på så här hehe. Har hållt på så här sen i oktober de är ju...hmm..5 månader! Oj inte en riktigt natts sömn på så länge.. Fast jag får ju sova mina timmar men på fel tid på dygnet. Aja nu måste jag skärpa till mig!
I morron ska jag jobba :) De va år o dar sen! 07-15 i morron o 07-16 på torsdag, yeah baby!
O på torsdag kommer M oxå! :) Gud va kul de ska bli, längtar!

Seriöst ni måste lyssna på Mean Kitty Song! Älskar den låten :)

http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo
Lyssna o njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0