Negerboll, vitlök o finska pinnar

Idag kom jag o Sandra in på blatte, att de är inte okej om vi säger de men om dom själva säger de så gör de inget. Då borde dom ju inte säga de om vi andra inte får de, eller? Men iaf de va så vi kom in på negerboll hehe. Om man inte får säga negerboll så ska man ju inte få säga vitlök eller finska pinnar hehe. Nån som håller me?
Haha ja de här va dagen samtal :) Som ni märker är dom ju intressanta hehe.

Dagen annars har varit helt fine! Va ute o gick, fan va halt de är under snön hehe. Men jag har inte vurpat än iaf! Tanken är ju att inte göra de alls i vinter :)
Sen har jag klippt mig :) tog av mer än 1 dm!! Kort nu, men vart nöjd me de :)

Sitter o lyssnar på Leona Lewis nu, Run! Den är sjukt bra :)

/ S


Kommentarer
Postat av: L

Ja, du vet redan mitt F ange-svar ;);) hahah!

2009-03-01 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0