Samtal från USA

Idag har varit en riktig damp dag me J :D Vi har sjungit kareoke, problemet var bara att de va svårt att hänga me, den är på thailändska hehe. Fattar inte ens varför man försöker läsa texten :P Sen tog vi en promenad ända till ica! WOW!! J bjöd på fika efter jag hade tjatat på att hon skulle göra de hehe. De blev cola o kladdkaka, min frukost :P
Sen vart de allsång till Björn Rosenstörm :) När vi va på väg hem till J så lekte jag bambi på hal is hehe. Men jag har inte vurpat än! Gu så bra jag är :D
Fick ett samtal från USA :) J börja prata så jag satt inne me moster o bråka, fixa o trixa me Js mobil. Platta håret gjorde jag oxå, tog ju ett bra tag innan jag fick prata me S! När jag väl fick då satt vi o prata lika länge typ :) Fick order om att jag skulle skriva mer på bloggen hehe

Nu sitter jag o funderar på om jag orkar äta eller inte hehe. Känns jobbigt o ställa sig o laga mat :P Ska fan skaffa mig en kock, eller nån som iaf tycker om att laga mat.

Rise Against - Hero of war
Är dagens tips på en bra låt! Lyssna på den, så sjukt bra :)

/ S


Kommentarer
Postat av: åsa

Har man läst boken så blir filmen ganska bra ;P Helt klart godkänd, det är inte så utan det är bara dfet att boken är bättre eftersom det är mer känslor som man inte kan fånga på film :P

2009-03-10 @ 13:32:15
URL: http://pettssson.blogg.se/
Postat av: martina

älskar den låten!! haha fick du oxå ett samtal därifrån, jag fick det förra veckan det va en som ville prata om Greencard som jag har ansökt om;P

2009-03-10 @ 13:32:42
URL: http://mittlivsomtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0