Smärtstillande, Ja tack!

Åh blir så le på ryggen! De gör så sjukt ont, kan sitta en stund innan de gör ont. Lägger jag mig så kommer jag inte upp igen. Igår morse tänkte jag seriöst ringa mamma så hon fick komma o hjälpa mig. Kanske ska börja överväga att gå till doktorn, har ju skjutit upp de några månader nu.. J får följa me mig, vågar inte gå själv.
Fan är snart 20 o känner mig som en 90 åring :( Blir till o käka ibumetin stup i ett.
Men å andra sidan finns de dom som har de värre, men de här min blogg så då tycker jag mest synd om mig hehe.
Ska kolla på beck nu snart :)

/ S


Kommentarer
Postat av: Emelie Sundin

Vafan har du haft ont i ryggen länge MÅSTE du ju iväg och kolla det. Kan ju faktiskt vara når farligt. Så det så! :P

2009-03-23 @ 18:07:33
URL: http://wilmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0