Tvättid, fan heller!

Nu är min dag förstörd! Hade tvättid idag mellan 07-14 o då väljer jag själv när jag vill tvätta där imellan.. Jo tjena när jag kommer ner till tvättstugan så har dom som har tvättid efter mig sin jävla tvätt där!! O hon såg mig när jag va på väg ner. Jag har typ inga kläder kvar o nu måste jag vänta tills på tisdag bara för att folk är så jävla körd i huvudet o inte kan läsa att de är nån annan som har tid innan dom!!
Jag hatar sånt här, de är jämt så här när man bor i lägenheter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå... förstår du blir förbannad, men riktigt så är det inte tyvärr.. om du inte skrivit någon tid när du tänkt börja tvätta så har man rätt att ta din tid efter en timme.. det står på anvisningarna på dörren.. Men sen får man inte heller boka en hel dag, så senare på eftermiddan så kan du gå ner och kolla, och är hon fortfarande kvar så slå en pling så fixar vi det!!! :) Kram Kusin

2009-03-08 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0