Åååhhhh!

07.30 ringde Anna o väckte mig!! Kände att jag blev lite smått sur då, men de blir jag jämt om nån väcker mig hehe. Då leker man verkligen me döden. Så jag låg o prata me henne tills typ 8 sen skulle jag upp o fixa i ordning mig för att gå till arbetsförmedlingen. O innan jag gick in på toa fick jag för mig att att de skulle va en orm i toaletten, så då stod jag o kolla ner i toan typ 5 min innan jag kunde sätta mig hehe. Sen gick jag iväg till ams. Självklart så va de inget idag! Fan va sur le jag vart då.. Hade man klivit upp i onödan. Så då gick jag till moster o käka frukost o stanna där tills 2 typ :)

Idag kommer Martina :) De ska bli skoj, även fast vi är i Hede hehe. Får se om de blir nån öl ikväll ;)

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0