Fullmåne

Fan jag som trodde att jag va frisk, jo tjena. Nu är ju min röst precis som den va innan.. Uscha, de är inge kul.
De är fullmåne nu, vilket betyder att jag inte kommer kunna sova nå bra i natt. De är inte min dag idag :( Inget går bra. Fast en bra sak är ju att jag äntligen har pengar på mobilen :D Yeah baby!
Idag har jag varit me Jenny :) Vi va ute o gick i fin värdet. Sen har jag bara tagit de lugnt. Va meningen att jag skulle städa så jag slapp de i morron, men man är bra på o skjuta upp saker hehe. Får fin besök från Olingdal i morron :D De ska bli skoj :) Måste ha nån som kommer o muntrar upp mig känner jag.
Nu blir de sex and the city :)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0