Go morron!

Är nyvaken, har kanske varit vaken 10 min hehe. Är i stan o hälsar på :) Igår när jag kom fram så va jag me me Åsa. De va hur kul som helst o träffa henne! Har inte sett henne på jättelänge.. Vi satt o prata o skratta som vi alltid gör :) Käka melon o satt ute lite i solen.
Sen träffa jag Sandra o Martina, drog vi ner på stan. O jag kunde inte gnälla mer :P Kände mig så äckligt ful!! O så fick jag sitta där nere. Plus att man va hungrig, hade inte käkat nått mer än lite melon. Men bortsett från de så hade jag de trevligt :) Faktiskt! hehe
När vi kom hem fixa vi me mitt hår :) Först va de avfärgning som gällde, o medans vi vänta på de fixa jag o Sandra middag :) Sallad, kyckling o vitlöksbröd. Mumma de! Sen hade vi i rött i håret, så nu har jag den färgen som jag har trånat efter skit länge! :D På kvällen träffa vi S. Sandra skulle klippa honom, så jag satt o fixa me musiken :) hehe. När hon va klar så gick vi hem. Har så sjukt ont i ryggen så hade svårt o andas när vi gick. Kom hem hade på en film, gissa vem som somna :P O konstigt nog har jag legat still hela natten :O Har bara vänt på huvudet lite. De är väldigt ovanligt att vara mig hehe. Men jag antar att de är för att jag har så sjukt ont i ryggen. Så nu har jag stoppat i mig en ipren för o se om de blir bättre :)

Nu ska jag kolla vidare här hehe. Eller gå o väcka Martina... :D

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0