Helt slut

Har haft en sjukt kul helg! :) Vart me Anna o Tina. Va på öppningen på ön igår :) De va faktiskt värt pengarna hehe. I fredags kom Anna hem från Berlin me go dricka ;) Satt hemma o drack, blev go o glad hehe. Lördagen låg vi ute på ballkongen o sola, yeah baby! Va riktigt varmt igår :) På kvälls sidan så börja drickandet igen. Va bort på längan o träffa Moa o alla :) Vart tillräckligt full för att inte komma ihåg vissa saker :P
I morse vakna jag av att jag va tvungen o gå på toan hehe. Skulle krypa ur sängen, vilket är helt omöjligt om man har en vägg framför sig haha. Då börja jag asgarva o väckte dom andra :P Man är alltid lika uppskattad när klockan är 8 ;D hehe. Tror fan jag va full när jag vakna oxå hehe.
Nu är jag bara jävligt slö, sitter i soffan o hade inget bättre för mig så tänkte att jag kunde skriva lite här.

 Måste ju visa Moas fina flask öppnare ;D Jag diggar den skarpt! hehe

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0