*

Har bajs tråkigt! :/ Va iaf på arbetsförmedlingen idag o träffa min nya jobb coach, hon va hur trevlig som helst :) Tusen gånger bättre än den andra jag hade. Så nu kanske jag ska börja läsa tyska bara för att sysselsätta mig om dagarna :) hehe. Sen har jag varit me Sara hela dagen, allt i sin ordning :P
Nu hoppas jag på att min sockerpulla kommer hit o hälsar på mig i helgen ;D Va längesen sist nu.

Anna o Jenny! Om ni inte har sett mitt fina inlägg i Annas blogg. Så kan jag börja me dig Jenny, " nä jag vet inte va Anna heter på sin blogg" Bullshit kallas de! :O O sen du Anna, du ska ju säga till att du har en blogg! Har jag nåt att läsa om nätterna t.ex. Så nu har ni fått min hemska utskällning :P haha.

/ S


Kommentarer
Postat av: martina

Jag tror jag kommer till dej sugarpie;) Kan tat med mej vin oxå så kan vi vina lite?:) Ringer dej ikv:)

2009-11-05 @ 14:11:39
URL: http://mittlivsomtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0