Tjolahopp

Nemen så konstigt att jag är vaken nu :O Vet att jag har sagt miljoner gånger att jag ska vända på dygnet o få till en vardag, men what the fuck! Har ju ändå inget vettigt att göra om dagarna ändå så :P
Idag så har varit me Sara :) Haft lika kul som alltid. Spöa henne i kortspel :D Okej jag förlora nån gång, men till största delen så va de jag som vann ;D Jo jag köpte cola idag! Faan så underbart gott de va!! Har haft som lite abstinens på kvällarna dom senaste dagarna.. Inge bra, men njöt som fan när jag drack den ;)

Ska till morfar i morron oxå! :) Har inte träffat han på 5 månader nu :O Börjar bli morfar sjuk nu hehe. Ska bli skönt o komma från lite nu :) Kanske man längtar hit lite sen.

Nu sitter jag o lyssnar på musik, o funderar på va jag ska pyssla me resten av natten hehe.

/ S

Kommentarer
Postat av: jenny

du ma fan skaffa dig en hobby kvinna! :P

2009-10-16 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0