19 dagar..

Sitter o väntar på att klockan ska bli 23.30, då börjar filmen jag ska se :P Sååå otroligt segt de kommer kännas att sätta sig på tåget hem i morron.. Hoppas att de inte bli nå krångel me biljetten bara. Va ju så dum o satt mig på fel ålder..
I morron blir de till o packa ihop sakerna, sen gå o köpa mig en god kycklingsallad som jag kan avnjuta på tåget hehe. Får se framemot att träffa sockerpullan iaf ;) hehe. O va fan ska jag göra när jag kommer hem till Hede?? Lägga mig i sängen o dö långsamt? Vill verkligen inte hem.. Samma visa som förra gången. För saken är ju den att när jag har varit hemma nån timme känns de som jag aldrig har varit därifrån :/ Kommer ju gå o räkna dagarna tills Sara kommer hem iaf :P Mycket till liv man har hehe.


Kommentarer
Postat av: sara

Du far ta och vila upp dig tills jag kommer hem for nar jag val ar hemma sa kommer du nog inte fa en lugn stund pa ett tag :P

2009-09-21 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0