Ramlösa Mango

Har kollat på P.S. I love you idag, guud så bra den är! :) Men de går ju inte att låta bli att gråta till hela den filmen.. Va har jag mer gjort idag, hmm :P Jo har varit sällskap till Åsa när hon va duktig o pusta sina fönster ;) O i samma veva fick hon va sällskap medans jag höll på att yra bort mig totalt här hehe.
Va snäll o vattna blommorna som hade sett bättre dagar :P Bara de att ena blomman inte behövde vattnas hehe. Så nu har jag lärt mig att plastblommor inte behöver vatten haha.
Har även varit till Gekås, ullared. För jag va ju den enda på jorden som inte hade varit dit tydligen hehe. Har käkat choklad oxå :D Vilket va väldigt mumsigt hehe. I morron blir de en tripp till affärn för att in handla cola ;) Va längesen nu.. O sen fick jag samtal från Jenny o Anna :D Varade inte så länge men kul ändå :)

Nu ska jag sätta mig o kolla på Big Brother :) hehe. NÖRD! Jag vet haha.

/ S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det ar alltid lika roligt att fa samtal fran mig! :P

nar aker du hem da?

2009-09-16 @ 20:39:15
Postat av: Anonym

på måndag.

2009-09-16 @ 23:10:10
Postat av: sara

Jag har faktiskt inte heller varit pa ullared sa du ar inte den enda i hela sverige :P

2009-09-21 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0