Tvättdag

Happ va händer idag då? Tvättar lite nu o sitter o lyssnar på Cornelis Vreeswijk :) Ska vänta tills moster slutar så ska vi ut o gå, kanske får me oss Topsy :D
Låg o prata me Martina i natt :) O på slutet höll jag på o dö av skratt! Förlåt sockerpullan, men jag måste skriva de :D
I 5:an när vi hade nått prov så fick man 1 poäng för att man stava sitt namn rätt. Alla fick ett poäng, förutom Martina som på nått sätt hade lyckast missa en bokstav ;) Hahahahahaha! Jag tycker de där så kul :D

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på musica! :)

/ S


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha de kommer jag ihåg!! hahahha

2009-09-14 @ 23:34:05
URL: http://johannakoijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0