Vet du vad?

Framme! :) Haha sista biten på tåget höll jag på att dö av skratt :D Snett framför mig satt världens NÖRD! O han skulle spela cool hela tiden haha. Ni skulle se när han sov, vilken skönhet! not.. Jag vet inte hur jag ska förklara han men fan så kul han såg ut :P Sen va Fillifjonkan me oxå. Hon satt o sov hela vägen typ, men sen på morronen skulle hon käka frukost, en yoggi. En sån ska man ju aldrig öppna mot sig, de skvätter ju upp på en då. Men självklart gjorde hon de så hon han hade yoggi över hela sig! O sen alla små saker hon gjorde, haha alltså de går inte att förklara.
Ja jag har även sett Martins dubbelgångare :/ Fan va jobbigt de va så se.. Självklart så satt han så jag såg han hela tiden.. Började nästan gråta när jag såg han. Tänk om de va han? Hundra miljoner tankar gick genom skallen iaf.

Idag har jag ingen aning om va jag ska göra :P Kolla på film kanske hehe.

/ S


Kommentarer
Postat av: sara

Glom inte att du ska kolla upp lite skolor och liknande. Fy dig om du glommer hemlaxan!!! :P

2009-09-14 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0