VolliBolli

2 dagar kvar nu! :) Uscha så tråkigt jag har haft dom här dagarna :/ Dom går ju inte direkt snabbt.. Vet inte hur många gånger jag har tänkt att ringa till Anna, men kommit på att nä fan de går ju inte.. Jag har städat för att fördriva tiden, men ändå så går de väldigt saaaakta. Tänkte ge mig på toan nu snart, usch vill inte.

Har oxå värsta mysko drömmarna hela tiden :S Vet inte va de beror på, men har inte haft såna här drömmar på skit länge. Hur som helst så lyckas jag misslyckas me exakt allt i dom :P Sen har jag inte släppt tanken på att jag har en orm under sängen heller.. Kalla mig konstig :P Men de är skit jobbigt när jag ska lägga mig o jag tror den ligger där under. USCH!!
Låter konstant i köket oxå, tror inte att jag är ensam i den här lägenheten iaf. Kan ju se de från den positiva sidan, har nått sällskap iaf hehe. Aja ska inte sitta här o klaga, kanske inte är de roligaste o läsa om..

Fick till nån rad iaf :)

/ S


Saknar dig tok! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0