Bakis

Jag är så himla rolig idag :D Fast de är bara jag som tycker de, eller nä Martina tycker oxå de :) Bakis trött som fan! Vakna halv 7 i soffan för Anna hade sängen :P Låg där o tyckte synd om mig själv, har världens mensvärk oxå :O Sen gick jag o la mig i sängen o vakna halv 1 :) Låg o prata me Anna tills jag tvinga upp henne o stänga ballkongdörren :P Blåser ju som fan här.. Sen gick vi till Jenny o satt där ett tag, sen vidare på pizzan :) Hann vara me Torbjörn oxå :) Nu sitter jag o pratar me min sockerpulla ;) Hör inte så jätte mycke av vad hon säger hehe. Men ska återgå till henne nu :D



Oskar Bu

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Jävla fläs bild du... Ser ju inte alls ut som att du just druckit ett glas med sperma inte...

2010-04-19 @ 08:19:17
URL: http://toruven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0